Monday 3 June 2013

Noah's 114th dirty egg / Noahs 114de beskidte æg

”must be
a dumb
population

                      I meant to go to the laundry today.
                      The cardboard boxes where I keep
                      the dirty stuff are full. The one with
                      the white as well that with the mixed
                      colours. AND I packed the laundry bag
                      a week ago to take the top off, so to speak.
                      I have a hard time persuading myself. The
                      laundrette is in the next town.

they need
tv shows
to tell them

                     Some four or five sandalwood sticks
                     might buy me some time.

how to
behave
sensibly”

                    cool summer
                            the roses bloom
                    when the roses bloom


--*--



“det må
være et
dumt folk

                   Jeg havde tænkt mig, at ta' på
                   vaskeriet i dag. Papkasserne, jeg
                   bruger til vasketøj er fulde. Både
                   den med det hvide og den med
                   det farvede tøj. OG jeg pakkede
                   vasketøjstasken for en uge siden
                   for at tage toppen af det, så at sige.
                   Jeg har svært ved at overtale mig selv.
                   Vaskeriet ligger i en anden by.


de har brug
for tv shows


                  Fire eller fem sandeltræspinde
                  kunne give mig lidt udsættelse.

for at
opføre sig
ordentligt”

                  kølig sommer
                        roserne blomstrer
                  når roserne blomstrer

No comments:

Post a Comment