Sunday 12 May 2013

Noah's 99th egg (but who's counting) / Noahs 99nde æg (men hvem tæller)

did I mention the daffodils?

                                  oh,
                                  you're a projection
                                  of my heart?!

if not, they're
here and yellow

                                  at least
                                  I can say

I give up
fixing
my bicycle

                                  I have a gift in that department






nævnte jeg mælkebøtterne?

                                åh,
                                så du er en projektion
                                mit hjerte laver?

hvis ikke, de er
her og gule

                                i det mindste
                                kan jeg sige

jeg opgi'r
at fixe
min cykel

                                 at jeg har evner i den retning

No comments:

Post a Comment